Onderwerp Wat is er aan de hand?Dinsdag 15 Augustus 2006 
DoorMario
Hallo, ik ben Mario en ben 50 jaar

October 2005 kreeg ik plots erge pijn in mijn rug volgens de mijn huisarts overbelasting.
December 2005 was de pijn zo erg geworden dat ik alleen nog maar kon zitten en niet bewegen ( pijn in de lies, linkerbeen ). Januari 2006 kon ik plots mijn linkervoet niet meer heffen. Na diverse onderzoeken en rontgen foto's was er nog niets duidelijk. Inmiddels was een deel van mijn linker onderbeen ook gevoelloos geworden. 23-03-2006 mri scan gemaakt en daar kwam het volgende uit.

Versterkte lordosestand, Discopathie L3-L4 en L4-L5, Lumbale kanaalstenose L3-L4 op basis van discusbulging en enige ligamentum flavum hypertrofie. Ook forse kanaalstenose L4-L5 op basis van mediane discusbulging/ligamentum flavum hypertrofie. Verder ook recessus lateralis (L4-L5) vernauwing ter plaatsen aan de linker zijden. Geen HNP. De foramina zijn goed open.
-------------------------------------------------------------

Hier kan ik het mee doen!. De neuroloog kan me niet verder helpen, en de huisarts ook niet. Ik word niet geopereert en de klachten zijn er nog. Wel heb ik een brace zo dat ik beter loop maar alleen een blokje om het huis. Wat ik alleen te horen krijg is "pech dat u het heeft, leer er mee leven".

Wie kan mij uitleggen wat dit allemaal betekent voor de toekomst bv werk.
Loop in de ziektewet na einde contract. Zijn er mensen met ervaring.

Mario