Onderwerp Zenuwpijn 5 jaar na spodylese operatieWoensdag 18 Januari 2017 
DoorconnyP
Goedemorgen,
5 jaar geleden geopereerd en de onderste 3 wervels vast gezet en blokjes geplaatst. Operatie erg gecompliceerd, waardoor ik 6 uur op de operatie tafel heb gelegen. Herstel langzaam , maar goed. Kon mijn werk weer doen ( 24 uur kantoor, met aangepaste werkplek, oa stabureau). Na 2 jaar spontaan botbreuk in linkervoet, hier 3 weken op rond gelopen voordat ik in het gips kwam. Door gips ( letterlijk blok aan mijn been) rugklachten erg verergert. Pijnrevalidatie gehad en terug gegaan in uren werken. Ging heel goed, prima balans in werken en vrije tijd. Heerlijk! Nu sinds 3 maanden gevoelloze plek op onderbeen, kan er zo een naald insteken en zenuwpijn er om heen. Vooral bij autorijden, na wandelen en snachts veel pijn. Ook slijmbeurs klachten, maar is geen slijmbeurs ( heup gebied) Ook meer pijn in onderrug, slecht belastbaar. Orthopeed heeft me nu doorgestuurd naar neuroloog. Duurt nog 6 weken..... Wie heeft hier ervaring mee, dus weer verslechtering en zenuwpijn na vastzetten rug? Enig idee, waar ik aan moet denken? Alvast bedankt voor jullie reacties!