Onderwerp Tips voor een beter sociaal netwerkZondag 15 September 2013 
DoorAnna_LieveHelp
Sociale steun bij chronische pijn:
Mede door een aantal rugpatiënten die naar aanleiding van mijn oproep op dit forum reageerden heb ik veel chronisch pijnpatiënten kunnen interviewen over hun sociale relaties. Mijn boek 'Lieve help! Bij pijn en ander onzichtbaar leed' nadert zijn afronding. Door uitgeversperikelen gaat het, zoals het er nu uitziet, echter nog tot voorjaar 2014 duren voor het boek daadwerkelijk te koop is. Om vast wat hulp te bieden en contact te houden met de mensen die geïnteresseerd zijn is er de website: www.boek-en-steun.nl en de Facebookpagina: https://wwwfacebook.com/boekenensteun. Ieder die de FB pagina like't (vind ik leuk), krijgt alvast twee keer per week een tip uit het boek op zijn prikbord. Tot mijn grote vreugde bereiken we na drie weken al bijna 1000 mensen per week. Omdat iedereen geholpen is met een betere sociale steun willen we nog veel meer mensen bereiken dus 'like' de FB-pagina en deel de tips die je de moeite waard vindt. Wellicht ten overvloede: Boek-en-steun is absoluut niet commercieel. Mijn missie is om zoveel mogelijk pijnpatiënten van Lieve helpers te voorzien en zoveel mogelijk mensen om hen heen Lieve Helper te laten worden. Als ik met mijn boeken quitte speel ben ik al heel blij. Het gaat erom dat ik zoveel mogelijk mensen kan helpen met de sociale factor van chronische pijn, omdat daar tot nu toe in informatie, hulp en behandeling m.i. veel te weinig aandacht aan is besteed.
Bij voorbaat hartelijk dank.
Met vriendelijke groet,
Anna