Onderwerp 2e hernia operatie? of eerst weer wachten?Zaterdag 10 Augustus 2013 
DoorHerniapatient
Mijn verhaal in het kort. Vanaf 26 oktober heb ik pijn in mijn rug. Ik bleek een hernia te hebben. Na 4 weken ziekenhuisopname, na een pijnblokkade, naar huis terug. De klachten werden steeds erger. Naast de pijn bleef er ook teveel urine in mijn blaas achter. ( ik heb maar 3/4e nier en dit is dus een extra risico factor) Uiteindelijk 22 april geopereerd bij door Dr. Daemen. Na de operatie veel pijn maar langzaam ging het steeds beter. Ik kon inmiddels weer lopen. Tot het herstel ineens stil leek te gaan staan. En eigenlijk ging het steeds verder weer achteruit. Contact gehad met de medinova kliniek. Er is gelijk een nieuwe scan gemaakt en hernia is terug. Nu willen ze eerst weer wachten. En eventueel een pijnblokkade geven. Maar ik wil eindelijk werken aan echt herstel. Ben 33 jaar, heb een werkende man en 3 kinderen. Ik kan toch niet nog weer 6 maanden gaan wachten of de hernia vanzelf over gaat?? Naast de pijn beginnen de blaasontstekingen weer en blijft er weer urine achter in mijn blaas.
Wat moet ik nu?