Onderwerp Re:Update 10 jaar na spondylodeseMaandag 13 Mei 2013 
DoorZwelgje
Hoi Jessika,

Ben blij dat het nog steeds zo goed met je gaat, je bent echt een bezig bijtje ook zo te zien en gefeliciteerd met de 'kleine'.

Ook ik ben een van de gelukkigen die niet mag klagen. Ik moet zeggen dat ik voor mijn spondylodese operatie eind 2005 jouw website heb doorgelezen en voornamelijk heb gedacht aan wat ik nog zou kunnen na de operatie (er overheen kijken). Zoveel actieve dingen als jij doe ik dan weer niet, maar ik heb een redelijk normaal leven zonder medicijnen of pijn. Wel heb ik af en toe een zeer vermoeiend gevoel in mijn rug als ik te veel gezeten heb op mijn werk of te veel heb gelopen op een dag. Als het erg druk is geweest voel ik dit ook in mijn rug. Merk jij hier nog wel eens wat van of totaal niet? En ga jij nog wel eens naar controle? Ik ga nu nog 1 x in de 2 jaar hoewel het niet echt nodig is.

Beste mensen, ik hoop dat er meer mensen zijn bij wie het zo goed gaat. Dit soort verslagen mogen misschien saaie updates zijn, maar ik hoop wel dat mensen hier ook wat aan hebben zo voor een operatie, en dus zien dat het ook anders kan. Veel sterkte allen die een operatie moeten ondergaan of hebben gehad.

Groetjes, zwelgje Lach