Onderwerp proef stimulator!!Zondag 14 April 2013 
DoorMieke62
sinds donderdag heb ik de proef stimulator van st Jude/ans, en tot nu toe bevalt het me prima, heb al 2 nachten heel goed geslapen, en heb ook al kleine stukjes gelopen.
Zitten gaat vanaf vandaag, zondag, ook wat beter en heb vandaag dan ook al 2 uur kunnen zitten, de pijn is snachts heel goed onder controle, en overdag moet ik nog wel zoeken naar de goede stand, maar ook dat valt niet tegen.
Allebei de benen en voeten werden meegepakt maar nadat ik uit bed mocht om voor t eerst te plassen, was t foute boel en krijgen ze het linker been niet meer gestimuleerd, nu blijven we dit de komende dagen proberen en lukt t niet, dan krijg ik er misschien een lead bij, en duurt de proef helaas een week langer. Ik wee dat t nog maar kort geleden is, en dat ik nog niet zo veel over kan zeggen, maar tot nu toe ben ik redelijk positief,het is allemaal nog zo dubbel, de ene minuut heb je een grote lach op je gezicht, want je voelt verbetering en het andere moment huil je, omdat je niet begrijpt wat je voelt, je heb soms geen pijn, wow, ik wist niet meer hoe dat voelde, dus ja ik kan oprecht zeggen, ik ben tot nu toe een blij mens!!! ook al heb ik nog een lange weg te gaan..