Onderwerp Update 10 jaar na spondylodeseWoensdag 20 Februari 2013 
DoorJessika
Vandaag is het al weer 10 jaar geleden dat ik een spondylodese operatie kreeg. Mijn website over de spondylodese is niet meer actief, dus ik kom hier even voor een update. Mijn account bestond zelfs nog! Tien jaar geleden heb dus een spondy gehad op L5-S1 vanwege een spondylolisthesis. En sindsdien gaat het prima! Ik ben inmiddels 33, en heb nooit meer die pijn in mijn been gehad als voor de operatie. De afgelopen 10 jaar kon ik alles doen wat iemand zonder schroeven in zijn rug ook kon. Backpacken door Azië en Zuid-Amerika met 20 kg in de rugzak, in een 4x4 over onverharde wegen stuiteren in zuidelijk Afrika, fulltime werken. Afgelopen zomer ben ik zelfs bevallen van ons kindje, op de natuurlijke manier. Tja, eigenlijk een hele saaie update dus...

Ik denk nog af en toe terug aan de mensen hier op het forum. Meine, Fleur, Wim, Sonja, Josée. Allemaal rond die tijd geopereerd, of iets eerder. Hopenlijk gaat het jullie ook goed.

Ik hoop over 10 jaar hier weer te komen en dan zo´n zelfde bericht te kunnen plaatsen.

Groeten Jessika