Onderwerp Re:even bijpraten; ik ben zo boosVrijdag 21 December 2012 
DoorMieke62
even een update; ik ben naar de pijnpoli geweest en het was een prettig gesprek, de arts heeft mij alles laten vertellen, en zei toen dat de zenuw zeer ernstig beschadigd is, ik begreep dat niet, hij zei dat staat gewoon in het dossier, dat was mij dus niet verteld, dus mijn ortho is nog niet kllar met mij, want hier spreek ik hem over aan.
De pijnarts heeft mij als advies gegeven om een neuromodulatie te doen, want een blokkade heeft geen zin meer, daar is de zenuw te slecht voor en hij weet dat de zenuw niet meer beter wordt, want het wordt elke keer slechter en dat zegt genoeg volgens hem.
Ik heb al wat advies gekregen van mederug vrienden,maar ik wil nog veel meer weten, ook zijn er al een aaltal vragen beantwoord,maar ik twijfel heel erg, ik weet dat t zo niet kan blijven gaan, zeg ik t goed als ik zeg als ik na een tijd last heb van de neuro, of hij helpt niet meer, of..... wat er dan ook kan gebeuren, dan kan hij eruit, ik heb dan een litteken meer,maar verder heb ik er dan toch niks aan over gehouden?? of zie ik dat niet goed???