Onderwerp Re:even bijpraten; ik ben zo boosDinsdag 18 December 2012 
DoorTineke Z.
Hoi Mieke,

Wat ik begrijp ben je al vaker aan je rug geopereerd en is de laatste operatie ook een flinke operatie geweest. Je schrijft:

"Ik sta nu met de rug tegen de muur, enerzijds heb ik zoiets, ik zet er een punt achter en stop met alles wat met de rug te maken heeft,maar dat is wel snel na 7 weken, maar naar een ander ziekenhuis schiet ook niet op, dan heb je weer een wachtlijst, maar na deze arts heb ik ook geen trek meer in.Wat moet ik nu toch doen???".....

In de eerste plaats denk ik toch dat je je moet realiseren dat 7 weken na zo'n operatie niets voorstelt. Hou er echt rekening mee dat je een half jaar verder misschien meer kunt zeggen. Het herstel van zo'n grote operatie heeft tijd nodig, veel tijd en vooral ook veel geduld. Denk ook echt niet dat het nu een optie is een ander ziekenhuis te zoeken. Ben het met je eens dat je boos mag worden omdat de arts verzuimd heeft jou gegevens door te sturen naar de pijnpoli. Er is snel op je gesprek gereageerd, je kan nu donderdag wel op de pijnpoli terecht. Ik zou zeggen, wacht dit af en kijk wat men zegt van jou situatie en ja, kan me ook voorstellen dat je met gemengde gevoelens over de pijnpoli denkt, maar spreek dat dan ook goed uit tegen de arts a.s. donderdag. Ik hoop echt voor je dat je dan toch weer wat vertrouwen kunt krijgen, want is toch wel belangrijk dat je dat ook weer wat kan hebben. Alle onzekerheid, boosheid werkt zeker niet mee aan herstel. Heb nog één vraagje over je been, je schrijft dat zelfs het water van de douche pijn doet aan je been, is je been ook verkleurd of warmer/kouder dan andere been en is dat het been dat al zo slecht is geworden na die behandeling?
Wens je enorm veel sterkte en hoop echt dat donderdag wat kan opleveren in welke vorm dan ook!

Veel groetjes,
Tineke Z.