Onderwerp wil nog ff met jullie 'praten'Donderdag 15 November 2012 
DoorConny47
Misschien kennen sommige van jullie mij nog.Ben 31 mei aan spondylodese geopereerd.Nu ben ik dus 5,5 mnd verder.Na toch wel een té zware start bij de fysio, ben ik nu beter op weg.Maar toch...Ik heb nog steeds behoorlijk veel lage rugpijn, ik ben er natuurlijk wel behóórlijk op vooruit gegaan, maar als die lage rugpijn nu eens nog minder wordt? Is dat ook zo? Veel dagelijkse handelingen heb ik natuurlijk aangepast.Het ergste (buiten nog steeds zwaar huishoudelijk werk die mijn man en dochter doen) voor mij is natuurlijk het bukken.Ik ga altijd door de knieeen, dat deed ik al voor de operatie.Voeten afdrogen, kousen aantrekken,broek aantrekken moet ik natuurlijk allemaal zittend doen, doe ik dat niet, ga ik kapot van de lage rugpijn.Ook lekker dus als je nieuwe broeken gaat passen in de winkel.Probeer ik altijd een paskamer te vinden met een stoel.Is dat niet het geval, dan geef ik het na twee keer passen op want dat trek ik niet, en dan is het met het winkelen ook zo gedaan.Terwijl ik van tevoren dan ook nog een ibuprofen 600 mg heb ingenomen met 2 paracetamol.Verder valt het wel mee met het innemen van pijnstillers, alleen maar zo af en toe, als ik dingen wil gaan doen.Moet ik er wel bijzeggen dat er aan de discopathie L-5,S-1 niks is gedaan.Misschien komt het daar van.Ik weet het niet, misschien moet ik nog meer geduld hebben en wordt dit ook nog allemaal beter.
Zo ik heb mijn hart weer kunnen luchten en ben het weer ff kwijt. Knipoog Knipoog