Onderwerp Re:operaite, spondylodeseWoensdag 17 Oktober 2012 
DoorMieke62
hallo, ik ben weet huis, gisteren mocht ik weg, Het is me vreselijk tegengevallen! Duimen omlaag, fout Heb zo vreselijk veel pijn gehad, de morfinepomp kon de pijn niet aan, waardoor ik sterkere medicijnen moest hebben, maar daarvoor moest in naar t IC, dus daar heb ik een nacht en een dag gelegen.
Nu gaat t redelijk, kan echt helemaal niets, mag ook niets,maar de pijn is er nog steeds fors aanwezig.
De rug is vast gezet en de gages zijn met eigen bot gevuld.
Nu heb ik aan jullie allen die deze operatie ook heb gehad een vraag, de pijn die ik heb zit niet echt op de operatieplek,maar ik heb nu hele erge pijn in mijn liezen,mijn billen en heupen.
Ik kan ook niet liggen, wat toch wel een probleem is, want dat is eigelijk alles wat je de hele dag doe,Hadden jullie dit ook??????
Oh en ik heb nog een hele stomme, een beetje een genante vraag, Maar hoe vegen jullie je billen af, als je naar de toilet ben geweest, ik kan er niet bij, en nu heeft mijn man mijn billen af geveegd,maar dat vind ik zo VRESELIJK. DUs hoe deden of doen jullie dit??????????
NOu dit was weer gebnoeg, ga weer ff plat, de fysio komt zo. Hoop veel tips te krijgen.

gr mieke