Onderwerp Re:operatieVrijdag 20 April 2012 
DoorconnyP
Hallo Conny,
wat fijn wat van je te horen. En balen die lange wachtlijst! Ik heb zelf ook bijna een half jaar moeten wachten. Ik raakte even helemaal in paniek, hoe kom ik nog een half jaar door de pijn heen! Dus ik snap het helemaal. Maar zoals we dan zijn, even huilen en direct de schouders er weer onder. Hoop van ganse harte dat het met jou ook zo goed zal gaan....De revalidatie gaat heel goed, ik loop veel, kan op een goede stoel al een uurtje zitten. Ga nu 3 keer in de week naar de fysio om op de loopband, crosstrainer en hometrainer te oefenen en de beenspieren proberen sterker te maken, want o wat zijn die zwak! Zwabber benen tot en met, dat valt me wel tegen. En de conditie he? wat is die slecht, maar ook daar wordt aan gewerkt. Mag vanaf mei weer proberen om te fietsen buiten en een klein stukje autorijden, wordt de wereld meteen weer een stukje groter.Medicatie heb ik al flink kunnen afbouwen, zat op 18 pillen, nu nog op 4 per dag. dat is echt super. heb alleen zo nu en dan nog ietsje zenuwpijn in linker enkel, maar dat heeft ook te maken met vocht wat af en toe nog in het operatiegebied zit. Dus al met al geen klagen! Ik hoop dat je het komende half jaar een beetje redelijk door komt! Veel sterkte en ik hoor graag weer eens van je! Je mag me ook altijd mailen.
groetjes ConnyP