Onderwerp operatieVrijdag 9 Maart 2012 
DoorconnyP
Hallo allemaal,
8februari ben ik geopereerd eindelijk. De S1, l5 EN l4 zijn vastgezet en blokjes geplaatst tussen l5 en l4. De operatie duurde erg lang ( 5,5uur), was 3 uur geplant. Maar door de vele verklevingen en vernauwingen in het pijn gebied en het feit dat het steeds erg snel bloedde heeft het zolang geduurd. Maar de operatie is voor mij nu al geslaagd. Mijn benen voelden meteen goed en ook de rugpijn bleef beperkt tot de wond en het vocht. Heb nu na een maand al de helft minder medicatie nodig als voorheen en ben nog steeds aan het afbouwen. Lopen is bijna pijnloos en zitten gaat ook steeds beter! Ik ben altijd wel een doorzetter geweest, maar nu kan ik niet wachten om meer te gaan revalideren. Tot ik terug moet naar de arts, eind maart, mag ik niet meer doen dan nu, en dat begint al te vervelen! Ik voel me echt super! Had ik dit maar veel eerder gedaan. Ik dacht, ook eens een positief verhaal te kunnen plaatsen op dit forum, het is tot nu toe tenminste erg goed gegaan. Ik hoop mensen te steunen met mijn positief verhaal, want ook ik heb genoeg pijn en ellende wat mijn rug betreft beleefd.

Hopelijk kunnen jullie wat mijn verhaal. groetjes Conny Lach