Onderwerp nog steeds zo stil op de site.....Vrijdag 9 December 2011 
DoorSoluan
zo jammer.... Teleurgesteld, bedroefd
de gezelligheid is er niet meer..
ik had verwacht dat t wel weer een levend forum zou worden maar t lijkt wel de gobiwoestijn hier!
trouwens ook op andere forums hoor...
t lijkt wel of iedereen uitgepraat is tegenwoordig.
zijn forums aan t uitsterven (lees vervangen door het gruwelijke facebook, hyves enz?) Duimen omlaag, fout Duimen omlaag, fout
ik vond t prettige aan dit forum dat je je sores en problemen toch redelijk anoniem kon
uiten en steun en raad kreeg van lotgenoten, zonder dat mijn foto en wat ik smorgens op de boterham had gehad erbij te grabbelen lag... Knipoog .niet omdat ik wat te verbergen heb maar gewoon ...je kon je werkelijke frustraties en diepere gedachten uiten zonder het wereldkundig te maken (hoorde laatst ook op tv dat de officiele instanties ook de facebookpaginas enz bekijken, je zal je maar eens eindelijk een dagje goed voelen en eens wat leuks doen, word meteen afgestraft!!) Kwaad Kwaad
ik ben ook op facebook en hyves geweest, maar heb gewoon geen interesse in zo oppervlakkig geneuzel....
tja Teleurgesteld, bedroefd hier schijnt de zon vandaag Lach ik heb weinig last vandaag en ga er dus lekker van genieten...