Onderwerp Re:versleten rugwervelsWoensdag 23 November 2011 
DoorNel vink
Hoi Marrekie, wat erg dat je je zo ellendig voelt.
En dat je het eigenlijk niet meer ziet zitten. En Fify je weet niet hoe het verder gaat verlopen er kan steeds een stijgende lijn in zitten. Klik maar op mijn naam en lees het! Het ging voor mijn operatie niet zo lekker en naar een paar jaar knapte weer wat op en later bij de volgende operatie dacht ik ook nou het is geeurd met werken enz. Maar ik heb een hele goede fysiotherapeut en die heeft me afgebeuld! 2 keer in de week fysiofitniss en 1 keer zwemmen en nu gaat het wel en stuk beter. Ik werk èèn dag in de week in het z-h (vrijwilligerswerk) En èèn dag in de week op de Dierenambulance en dan met dat sporten erbij...ik had nooit gedacht dat ik weer zo ver zou komen dus hou de moed erin en zorg dat jullie een goede therapeut krijgen. En ik gebruik nog steeds Morfine!! Dus ik wil er maar mee zeggen dat je misschien toch nog op kan krabbelen. Heel veel sterkte allebei en vecht ervoor...geef niet op!
We zitten allemaal met die pijn....maar het is fijn als je je verhaal kwijt kan en delen...Groetjes Nel.