Onderwerp Ben er weer!!Zaterdag 6 November 2010 
DoorBarbara van Geffen
Na lange tijd afwezig te zijn geweest weer terug op het forum Lach Zie dat er naast een hoop nieuwe namen toch nog een paar oude vertrouwde forumleden aanwezig zijn Duimen omhoog, goed Even in het kort hoe het mij de afgelopen jaren is vergaan. Na twee herniaoperaties L4/L5 is voor mij de echte ellende begonnen. Zenuw zit beklemd in het littekenweefsel en ondanks vele pijnbehandelingen (die geen van alle werkten) en een epiduroscopie met als doel het littekenweefsel op te lossen helpt ook niet meer omdat het littekenweefsel inmiddels zo hard is als beton. Een paar maanden geleden zou er een neurostimulator geplaatst worden maar door een vernauwing op een hoger niveau kon de arts de elektroden niet plaatsen. Het plan was om een grotere operatie uit te voeren waarbij ze tegelijkertijd de elektroden zouden plaatsen. Ik moest hiervoor naar een ander ziekenhuis, maar de aldaar behandelende arts wil eerst nog een poging ondernemen om de elektroden op de normale manier te plaatsen omdat een grotere operatie meer na als voordelen zou hebben. De 29e ben ik aan de beurt Lach