Onderwerp Re:spondyMaandag 4 Oktober 2010 
DoorTrudy
Hoi Froukje ja vreemd he nu heb ik in sliedrecht een super behandeling wat de controle van de neurostimulator en behandelingen betreft en zou ik daarom nu ook niet anders willen,verder gaat het niet echt denderend mijn nek en arm klachten zijn redelijk onder controle met de neurostimulator en medicijnen maar ik heb er andere klachten bij gekregen.
Het ac gewricht in mijn schouder is versleten(kan geopereerd worden maar dat wordt afgeraden en zie ik voorlopig ook niet zitten) mijn stuitbeen is ook versleten (kan ook geopereerd worden maar daarvoor geld hetzelfde als voor mijn schouder) verder heb ik heel veel slijtage waarvan mijn L5 de slechtste is en op L4 zit een spondylolistheses gr 1.
Dr gultuna waar ik nu bij onder behandeling ben wil de wortel van L5 gaan behandelen in de hoop dat dat gaat helpen.Ook met mijn bekkenkam gaat het nog steeds niet jofel en die wordt gelijk mee behandeld,daar heb ik gelukkig tot op heden wel baat bij zij het niet langer dan een maand of 5 maar daar ben ik al heel blij mee,ik hoop dat het nu weer zal helpen want dat soort dingen is van te voren nooit te bepalen.
Bij de neuroloog verleden maand kwam ik weer geen stap verder doordat ik een neurostimulator heb en er dan geen mri meer gemaakt kan worden,mijn ervaring is nu al van 2 artsen dat ze heel terughoudend zijn om verder iets te doen of ook maar te onderzoeken. Teleurgesteld, bedroefd Duimen omlaag, fout