Onderwerp Re:Das je goed recht !!!Zondag 17 Januari 2010 
DoorNoelle
Hoi Sandra,
Ik heb net je verhaal op tv gezien,vind het fijn dat er aandacht aan besteed is en ook dat er veel meer aandacht aan besteed mag worden,ook van andere mensen,
wat een verhalen we hier allemaal lezen van rugpatienten die onbeschoft behandeld worden,kan er helaas zelf ook over mee praten en vind het nog steeds jammer dat een vereniging als deze met onze ervaringen niets doet,
maar goed.
Je hebt gelijk wanneer je zegt dat de dokter gezegd heeft alleen het schroefje te verwijderen en ze halen alles weg,dat klopt niet.

maar wat ik niet begreep aan jouw verhaal,
de spondylodese is al een paar jaar geleden gedaan,dan zou je rug nu toch vastgegroeid moeten zijn en zou het eigenlijk geen probleem mogen zijn dat alle schroeven en pennen eruit gehaald zijn?
Dat gebeurd toch wel vaker ?

Dit heeft niks met je klacht tegen de dokter te maken hoor,zo bedoel ik het niet,daarmee sta je gewoon in je recht.

Maar ik vroeg mij af of jouw spondylodese dan wel gelukt is en zou je nu eigenlijk niet opnieuw een spondylodese moeten doen ?
Het klinkt of je rug nu gewoon los is,
mijn eerste spondylodese is ook mislukt nu bij de tweede is het wel opnieuw vastgegroeid ,
is het niet zo dat jouw rug alleen maar op die schroeven en pennen vast zat en misschien zelfs daardoor afgebroken is ?

In dat geval vind ik het nog stommer van jouw arts .

Heel veel sterkte met je rug en de hele situatie !

Groetjes Angelique