Onderwerp Controle SMK.Zaterdag 31 Oktober 2009 
DoorNel vink
Hallo allemaal ik ben voor controle naar Dr. Pavlov geweest.
Hij vertelde mij eindelijk wat hij nu gedaan heeft, ik had hem niet meer gezien na de operatie.
Hij eeft een hoop botwoekeringen en atrose weggehaald enn verder heeft hij d zenuw vrijgeled.
er is ook niets meer vastgezet want dat zou een hele grote operatie geworden zijn en niet in een keer gedaan kon worden.
En de hoofdzaak was toch mijn beenpijn.
Ik zei hem dat mijn beenpijn er nog wel was, de ene dag meer dan de andere dag.
Maar dat ik wel met de lyrica gestopt ben, hij was tevreden alles gaat volgens het boekje.
De beenpijn kan nog wel 4 maanden duren dan moet het minder worden ,het heeft de tijd nodig.
Hij stelde voor om zn Movicox te slikken bij pijn, dat kreeg ik ook in het z-h, heeft iemand daar ervaring mee? je moet het met een maagbeschermer slikken.
Maar ik ben zwak geworden na de operatie het herstel vind ik tegenvallen ik ben 8 kilo afgevallen(niet zo erg) maar heb nog steeds geen eetlust.
en erg moe, duizelig en heb nu weer een urineweginfectie, tja een beetje vatbaar wordt je daar wel voor als je zo slap bent.
Ik ben gisteren voor het eest naar de therapie geweest en mag het langzaam opbouwen ,zowel behandelingen als fysiofitnis,2 keer in de week.
allemaal een prettig weekend nog ,met niet al teveel pijn. Groeten Nel.