Onderwerp Re:DAS je goed recht!!!!!Woensdag 28 Oktober 2009 
DoorSandra Blankestijn
dank je voor je lieve berichtje.
Ik heb een advocaat in de arm genomen(met alle kosten van dien) omdat die dachten dat er wel wat uit zou komen.
Maar alles gaat fout hier, lijkt het wel, dus ook met de advocaat. Ik had een hele goede, maar die veranderde van werkgever, dus ook hier kreeg ik ander en die loopt niet zo hard (voor mijn gevoel). Ik heb hem 2 weken geleden gebeld over dit alles met de tv. , hij moet mij NU nog terugbellen kan ik je melden. Dus voel je je zo blij dat er iemand (das, sbs6 in dit geval). Ik wil dit ook doen voor alle mensen die in hetzelfde schuitje zitten, een arts die misschien heel goed in zijn vak is, maar nog nog gehoord heeft van communiseren en denken dat ze god zijn.
Het hele geval is nog niet voor de tuchtcollege geweest, dit vroeg sbs6 ook al. (ik dacht dat een advocaat hier wel mee zou komen). Dit zijn dus ook misschien nog mogelijke stappen die ondernomen gaan worden. Ik ben er klaar voor. Een aantal mensen in de omgeving reageren van, : Goh joh, is dit niet zonde van je tijd??
Hier word ik verdrietig om, omdat ze niet begrijpen dat je zoveel heb moeten inleveren, zonder dat je hierom gevraagd hebt en zeker GEEN toestemming voor hebt gegeven.
Dus nogmaals dank voor je lieve reaktie, en jij ook heel veel sterkte. Duimen omhoog, goed Duimen omhoog, goed