Onderwerp Re:Een nieuwe update van SkyeMaandag 26 Oktober 2009 
DoorSkye
Hallo Sofie,

mijn laatste strohalm was... en is dat toch ook nu nog steeds... de plaatsing van een neurostimulator. Maar omdat niemand het aandurft om hoog in mijn chaotische nek en dan ook nog direct op het ruggenmerg de elektroden van de neurostimulator te plaatsen, lijkt die strohalm heel nietig te worden.

Om toch iéts te willen doen, heeft de anesthesist vier weken geleden een Rhizotomie gedaan van de wortel tussen Th7 en Th8. De behandeling zelf is mij niet tegen gevallen. De napijn begon heel voorzichtigen was dankzij al mijn medicijnen, goed te doen. Maar wat ik wel vreemd vind is dat de pijn steeds meer wordt!!! Zaterdagmiddag verkrampte minstens één van mijn borstspieren of was het een tussenribspier? Ik kon echt geen vin verroeren! Ik weet het niet... maar wat ik wel weet, is dat de pijn verschrikkelijk was!!! De twee bevallingen die ik heb doorstaan, vielen hierbij in het niet!!!

Mijn man heeft de CHP (centrale huisartsenpost) gebeld en na overleg met de arts mocht ik bovenop de Oxycontin, de Lyrica en de Amitriptyline nog 800mg Ibuprofen; 1000 mg Paracetamol, 5mg Oxynorm ( de snelwerkende Oxycodon) en 10 mg Diazepam innemen. Dit mocht ik voorlopig even elke acht uur innemen tot ik maandag (vandaag) contact had gehad met het pijnbehandelteam.

Ik hoop dat de anesthesist ons gerust kan stellen en zal zeggen dat dit wel vaker voorkomt na vier weken...

De neurostimulator is wat ons betreft nog niet van de baan. Zeker niet nu Trudy S. vorige week succesvol ook een dubbele lead (16 elektroden) voor haar neurostimulator hoog op het ruggenmerg geplaatst heeft gekregen! Dat geeft mij ook weer het vertrouwen dat er een oplossing komt!

Groetjes, Skye