Onderwerp Hier ben ik weerVrijdag 23 Oktober 2009 
DoorSandra Blankestijn
Lach
Hallo allemaal, ik ben toch maar lid geworden omdat alleen hier ieder begrijpt hoe je je kan voelen.
Er is het afgelopen jaar een hoop gebeurd kan ik melden.
Wat zoal??, nou dat zou ik wel vertellen. Degenen langer op deze site (de meeste dus) kennen een beetje mijn verhaal , achtergrond al.(kijk even anders onder mijn naam).
Verleden jaar september heb ik eindelijk te horen gekregen hoe of ik er nou eens voorsta, een grote opluchting maar ook een boel verdriet. Chronisch rugpatiënt is niet niks. Ik had altijd toch nog de hoop gehouden dat het ooit wel goed zou komen, niet dus. Na dit ben ik door dokter KLeuver in het SMK ook doorgestuurd naar de pijnbestrijding aldaar om eventueel in aanmerking te komen voor een neurosimulator. Ook de pijnbestrijding liep uit op niks, 1 behandeling daar gehad (al vele keren elders ook al) dit laat ik NIET meer doen. Het is te pijnlijk en dat heb ik er niet meer voor over. Zowel het prikken als daarna, het gehoopte resultaat werd ook niet behaald, dan kan ik wel blijven proberen maar dat doe ik niet.
Toen nog laatste strohalm, de REAL HEALTH therapie in het SMK, dit pakte wel gunstig uit, na gesprek daar ben ik aangenomen als patiënt en kon eigenlijk al laatste 2 weken van september daar naartoe wil er niet andere lichamelijke klachten aanwezig zijn, waardoor ik dit even heb uitgesteld.
Ik ga dit zeker doen, ik denk hoe het ook mag lopen dat ik hier altijd wel iets positiefs van kan leren.
Jullie horen zeker wel wanneer dit dus echt gaat plaatsvinden.
Ook heb ik afgelopen mei een invalideparkeerkaart aangevraagd en gekregen(gelukkig). Dit was ook wel weer een hele stap, maar ik had me dit jaar voorgenomen om op allerlei gebied het mezelf makkelijk moet gaan maken voor de toekomst. Het lopen gaat prut dus dit hoorde er ook bij.
Zoals ook een aantal wel weten heb ik een klacht bij de arts, en ziekenhuis neergelegd. De uitkomst hiervan is dat hun(UMC) zich niet aansprakelijk voelt, omdat ik als REDELIJK HANDELEND PATIËnt ook accoord zou zijn gegaan met de ingreep zoals deze nu is uitgevoerd. NIET DUS!!!
Ik blijf vechten tegen dit, en ze zullen zien en merken wie Sandra Blankestijn is daar.
Wordt vervolgt.........
Nou voor nu stop ik even ik hou jullie op de hoogte van alles want er speelt nog meer, maar daar wil ik eerst zekerheid voor hebben.
Iedereen groetjes van mij, en ik hoop op veel contakt met jullie Glimlach Glimlach