Onderwerp Re:second opinionMaandag 7 September 2009 
DoorSofietje
Hoi Esmeralde,

Jij hebt vanwege dezelfde reden als ik een 2e mening ergens anders dan in de smk gedaan. Ik woon dicht bij de smk maar een half jaar is toch echt sonde van je tijd. Goed dat je die 2e mening hebt gedaan want je moet toch eerst zeker weten waar de pijn vandaan komt voordat je gaat revalideren. Bij mij is het ook zo gegaan en met de discografie is eruit gekomen dat de tussenwervelschijf echt stuk was en dat de pijn daar vandaan kwam. Nu ben ik 4,5 week na mijn operatie en heb te horen gekregen van de arts dat het zonder operatie nooit beter was geworden. De zenuw heeft helaas 2 jaar toch flink klem gezeten wat niet te zien was op mri's en foto's. Nu is het de vraag of die pijn nog wel zal gaan maar heb nu een kans en zonder operatie was die pijn nooit weg gegaan. Ik heb vooral erg veel pijn in mijn been. Nu sinds de operatie erger maar hopelijk is het tijdelijk. Ze hebben toch flink moeten wroeten bij de zenuw dus hij zal er best een opdonder van gekregen hebben.

Ze bleven bij mij steeds zeggen dat het niet discogeen kon zijn want ik had geen rugpijn maar uiteindelijk bleek bij de operatie de discus helemaal stuk te zijn en was totaal op. Ieder mens is anders en mooi dat ze dat zo zeggen maar het hoeft dus niet bij iedereen hetzelfde te zijn!

Nou hopelijk komt er bij jou ook uit wat de oorzaak is van de pijn en echt goed dat je het er niet bij laat zitten!!

Groetjes,

Sofie