Onderwerp up date van mijZaterdag 5 September 2009 
DoorSaskia v
hoi,
zal weer eens laten weten hoe het met me gaat na het plaatsen van de neuro.
het is inmiddels 10 weken geleden dat de neuro van ANS geplaatst is.
het gaat goed, de neuro doet goed zijn werk en de pijn in de rug word eindelijk ook goed gestimuleerd samen met de benen.
afgelopen donderdag weer naar het smk geweest ivm kabelbreuk, instelling weer verhogen en een tweede instelling erbij in.
de tweede instelling is puur gericht op de rug en kan ik apart of samen met de andere gebruiken.
gebruik ze beide omdat het dan het meeste resultaat geeft voor pijnvermindering.
mag sinds 2 weken weer uitbreiden met lopen,staan,zitten, autorijden, zelfs proberen te fietsen etc.
dat gaat ook allemaal goed, alleen erom denken dat ik me inhoud en niet over de schreef ga.
dat is me natuurlijk al meerdere malen gebeurd maar dat hoort er nu eenmaal bij.
probeer weer van alles uit en kijk hoever ik inmiddels kan gaan.
over 2 weken dan heb ik de 3 maand erop zitten en mag ik weer verder uitbreiden en de dingen doen die je de eerste 3 maanden niet mag ivm het verschuiven van de electrode.
tuurlijk houd ik altijd dingen die ik niet mag maar dat valt echt mee te leven.

as maandag ga ik naar de ha om een verwijzing te krijgen voor een nieuw corset omdat ik die toch moet gaan gebruiken van de fysio als ik weer meer ga doen en zodat de rug toch ondersteunt word.
ook ga ik met de ha overleggen om de medicatie voor de zenuwpijn in ieder geval af te bouwen.
de pijnmedicatie zal ik nog wel houden omdat ik ga uitbreiden en het toch wel nodig zal hebben maar dat is afwachten.

dat was het voor nu even weer.
komt een periode voor me aan waarin ik heel veel bezig ben met revalideren en dat vind ik echt te gek dat het nu na jaren eindelijk kan.
laat weer van me weten als er nieuws is en hoe het gaat.
groetjes saskia