Onderwerp Re:Het zit erop....Woensdag 19 Augustus 2009 
DoorSofietje
Hoi Anja,

Ik heb voor de operatie ook al gevraagd of het niet beter was om die onderste mee te nemen. Hier zit een kleine hernia en de tussenwervelruimte is vernauwd. Maar toch hij vond me te jong om dat nu al te doen dus hij wilde toch afwachten hoe het daarmee gaat. Je hebt nu heiligbeen en dan 1 tussenwervel en dan 2 vast zitten dus die ene zal wel veel te verduren krijgen. Maar moest zelf er gewoon heel erg rekening mee gaan houden en erg op mijn rug letten. Zou naar zijn als die straks toch nog zou moeten maar dat hij dan toch liever. Heb al wel een keer een paar dagen uitval gehad van rijbroek gebied zoals ze dat noemen maar toch afwachten. We gaan het zien.

Wel goed bij je dat ze dan toch verder gekeken hebben en meteen 2 cages hebben geplaatst. Ik heb ook wel 2 cages maar dan beide tussen 2 wervels zitten. Maar beter dat dan dat je later toch nog een keer moet met alles erop en eraan zoals de tijd liggen enzo. Hoop dat ik ervoor kan zorgen dat het niet nodig is. We gaan het zien.

Heb gelukkig de comp bij het bed want wat moet je anders op de dag. Echt lezen lukt heel moeilijk omdat ik dan na 2 regels in slaap val elke keer. Zal de narcose nog wel zijn. Kijk wel een en ander op de comp en kan lekker schrijven. De nacht is het vervelends tot nu toe. Zo en nu een korte wandeling door de tuin Lach

Groetjes,

Sofie