Onderwerp Re:Het zit erop....Dinsdag 18 Augustus 2009 
DoorSofietje
Hoi Noelle,

Oh oke dat is duidelijk Lach
Maar echt stil liggen is er toch niet echt bij. Kom denk ik toch wel zo'n 20 keer per dag mijn bed uit. Douche zelf, smeer zelf brood aan aanrecht, schenk zelf drinken in, dan ga je nog verschillende keren naar het toilet en ik loop 3 keer per dag door huis en tuin. Oh ja en doe 2 keer per dag oefeningen om trombose te voorkomen. Dus alleen maar liggen is het niet maar toch merk ik ook dat de huid er niet tegen kan als je er toch veel op ligt. Ben ook best slank dus heb niet echt veel bescherming van botjes. Ook al kom ik er dus zo vaak uit merk ik dat het liggen ook echt slecht is. Maar goed zeker 20/22 uur liggen is het dan toch wel.

We gaan het zien allemaal. Weet van iemand anders die toch wel veel gerust heeft na 3 maanden genoeg botgroei had en is ontslagen uit ziekenhuis. Nou is dat bij iedereen toch wel verschillend maar ook tegen mij is gezegd als ik veel loop kan het niet vast gaan zitten.

De hechtingen zijn eruit gegaan vandaag en heb aan de bovenkant van litteken een flinke bult zitten. Wat het is weten we niet maar moet het even aankijken. Kan littekenweefsel zijn of nog opgehoopt bloed. Echt een ontsteking dacht de dokter van niet maar we houden het in de gaten.

Heb wel regelmatig dat de temp nog tussen de 37,5 en 38 graden is maar misschien door het herstel van lichaam????

Vind het verder wat pijn betreft nu niet echt tegen vallen. De beenpijn is er nog wel maar heb geen rugpijn. Misschien als ik verder zou gaan lopen maar tot nu toe de meeste last in de nacht. Misschien door te lang in dezelfde houding liggen. Word echt elke nacht wakker tussen 3 en 4 uur van de pijn. Slaap daarna ook niet lekker meer. Sta ik op is het weg. Overdag gaat het best goed vind ik.

Groetjes,

Sofie