Onderwerp Re:Het zit erop....Dinsdag 18 Augustus 2009 
DoorNoelle
Hoi,

Het zit anders,deze tweede spondy zit wel goed vast hoor,
de eerste was mislukt,had het in mijn woonplaats, zevenaar laten doen,
3 wervels vast laten zetten met eigen bot, geen pennen schroeven enz, zeer ouderwetse methode ,toch pas 3 jaar geleden laten doen.Het is zoals dr,Dekker die doet.

Daarna kreeg ik een gipscorset met pijp waarmee ik zo'n 9 weken in bed moest blijven liggen,
dan nog een paar weken met datzelfde gips rondlopen en dan zou het vast moeten zitten,

Mooi niet dus en ik was helemaal kapot van dat bedliggen,is ook nooit meer goed gekomen.
De tweede spondy is verleden jaar gedaan en die voelt super stevig aan,er was na een half jaar nog geen botgroei te zien maar dat was wel vaker zo zei de SMK.

Ik heb bij de tweede heel veel gelopen deels omdat de smk zei dat het goed voor het herstel was maar ook omdat ik bang was weer zo slecht te worden na de eerste operatie waarbij ik zo lang in bed moedt blijven liggen.

Maar doe gewoon waar jij je goed bij voelt,zitten lijkt mij ook slecht en alles waar te voor staat misschien en na zo'n zware operatie mag je jezelf best een beetje verwennen hoor !
Als je maar niet overdrijft zoals bij dr.dekker,echt helemaal stil op je rug weken,maanden lang in bed....brrr,

Beterschap ! groetjes Angelique