Onderwerp Re:Het zit erop....Maandag 17 Augustus 2009 
DoorSofietje
Hoi Noelle,

Jeetje wat heb jij dan zo snel zoveel al gelopen. Is mij verteld dat dat echt helemaal niet goed is. Dan kan het bot echt niet aan elkaar groeien volgens de arts. En dat is bij jou dan ook niet gebeurd. Dat is ook niet echt wat de bedoeling is van deze operatie. Bij mij blijven ze zeggen dat het allerbelangrijkste is dat het aan elkaar gaat zitten en de rest (de spieren enzo) dat komt later wel. Mag vanaf 3 maanden na de operatie voorzichtig met fysio gaan oefenen als ik dat zou willen. Echt nodig vinden zij het niet maar ja ik heb toch 2 jaar veel gelegen en moet toch wel weer wat spieren kweken denk ik.

Als ik het internet af lees dan lees ik soms wel wat verschillende dingen maar ook veel hetzelfde en dat is 3 maanden liggen en paar keer per dag lopen en het zitten (langdurig en veel) beperken. Dat is ook wat ik ga doen. Straks langzaam blokje om oefenen en paar keer per dag even een blokje lopen. Veel verder mocht niet van de arts.

Wat gebeurd er nu dan met jou nu het niet vast zit of zit het nu wel vast? Heb je nog steeds klachten?

Rugpijn heb ik nu al niet echt meer maar alleen die zenuw voel ik. Ook niet gek want die heeft 2 jaar klem gezeten en heeft tijd nodig om te herstellen als dat nog helemaal zal gebeuren. Hoop van wel!

En werken zie ik straks wel hoe dat gaat en wat het gaat worden. Verplegen iig niet meer maar of ik lang kan zitten straks dat is afwachten.

Groetjes,

Sofie