Onderwerp Re:Het zit erop....Maandag 17 Augustus 2009 
DoorSofietje
Hallo Froukje,

Ik heb idd die spuitjes meegekregen voor 10 dagen en moet deze nu zelf zetten. Ook heb ik van die hele charmante kousen aan tot in de lies en ook die moet ik dragen tot ik wat meer kan lopen. Er is idd 1 niveau vast gezet alleen het niveau eronder is ook al wat slecht dus moet erg rustig aan blijven doen met de rug. De kans zit er in dat die ook ooit zou moeten maar zal er gewoon erg rekening mee moeten gaan houden.

Dat rustig aan doen is nu al een beetje lastig vind ik. Heb geen rugpijn van de operatie meer maar alleen die beenpijn maar die heb ik al 2 jaar. Daardoor ben je toch sneller geneigd om weer meer te doen maar zal me echt in moeten gaan houden denk ik. Alleen de nachten zijn erg slecht en word halverwege wakker van de pijn in mijn been. Ben een echte buikslaper en slaap nu vooral op de zij en heb zelf het idee dat mijn been daar nog meer zeer van gaat doen.

Ik lees in jouw profiel dat het ook niet helemaal goed gaat met jou? Ben je inmiddels dan weer geopereerd of wacht je nog?

Groetjes,

Sofie