Onderwerp Re:Het zit erop....Vrijdag 14 Augustus 2009 
DoorSofietje
Hoi Angelique,

Het is idd een week geleden nu. Ik heb nog steeds erg veel beenpijn waardoor ik de rug (bijna) niet voel. Heb er niet echt pijn in maar meer een gek gevoel dat het vast zit. Lopen mag ik wel maar niet veel. Veel bewegen mag ik pas na 6 weken of iig meer gaan opbouwen. Veel bewegen nu kan ervoor zorgen dat het niet vast gaat zitten dus moet nu rusten met af en toe wat lopen maar zeker niet veel lopen. Dat komt dan later wel weer want het belangrijkste is nu dat de botten vast gaan zitten en de rest komt later.

Ervoor zorgen dat het goed blijft gaan kan je natuurlijk niet helemaal maar je kunt wel zeker erg goed met je rug bezig zijn. Mag niet meer echt tillen en moet zorgen dat ik een goed rugcorset krijg met sporten/fysio. Mijn eigen werk mag ik niet meer doen maar zittend werk is ook echt niet goed dus kijken of er een tussenweg is. Gewoon dus erg uitkijken met de rug en als je iets doet het op de juiste manier doen. Echt voorkomen kan misschien niet maar wie weet kan je het wel uitstellen. De tussenwervel erboven ziet er wel goed uit (met de discografie want op de mri is deze ook wel zwart maar goede hoogte enzo) dus het gaat om de onderste 2 waarvan de bovenste nu vast zit.

Slik nog wel veel pijnstilling maar vandaag kan ik voor het eerst zeggen dat het beter voelt en dat ik de pijn onder controle heb dan wel met flinke pijnstilling nog. Die 6 weken pijn was mij ook gezegd idd. Kon wel even gaan duren maar het is ook een flinke operatie werd mij steeds weer opnieuw verteld.

Groetjes,

Sofie