Onderwerp Re:update ziekenhuizen.Vrijdag 14 Augustus 2009 
DoorNoelle
Hoi,

Zelf ben ik onder behandeling van de SMK,in Woereden,
misschien ligt het aan de dokter die ik heb of liever gezegd had,want hij werkt nu weer in Nijmegen,
maar ik ben helemaal niet zo leuk en geweldig behandeld door de SMK,
De uiteindelijke spondylodese is super gegaan maar voor de rest ben ik via hen niet veel wijzer over mijn rug geworden.

Wie mij wel heeft geholpen om alles duidelijk te krijgen is mijn neuroloog, dr. Boerman in Rijnstate,Arnhem.
gewoon om de hoek bij mij (ik woon in Zevenaar en wilde niet naar dr.Dekker onze orthopeed,maar had ik eerder geweten dat dit zo'n aardige behulpzame man is (Boerman) dan was ik er gelijk heen gegaan)

Niks moeilijk gedoe over onderzoeken of je niet serieus nemen,
Onderzoeken werden vaak dezelfde week nog gedaan en dankzij hem weet ik nu eindelijk zonder gezeur hoe het er met mijn rug voorstaat.

Ik weet niet waar je vandaan komt,maar misschien een tip voor jou ?

Laat je verder niet gek maken door die doktoren hoor, we hebben hier bijna allemaal hetzelfde als jou meegemaakt,het is heel erg,geen wonder dat zoveel op dit forum uitgeweken zijn naar het buitenland.
maar het is jouw rug,jij weet hoe die voelt , laat je niks wijsmaken.

en,dit is mijn persoonlijke mening, staar je niet blind op de Sintmaartenskliniek want dan kan het wel eens tegen vallen,niet bij iedereen ik weet het. Knipoog

sterkte en heel veel succes, Angelique