Onderwerp Schengeverklaring.Zaterdag 18 Juli 2009 
DoorNel vink
Hallo allemaal.
Ik las in het wervelkolomblad een artikel over de schengenverklaring.
Ik heb daar wel iets over te vertellen, ik ben eerst een week naar Engeland geweest en aangezien dat geen Schengenland is had een een engels briefje nodig van de huisarts, nou die werkte niet zo best mee....ging er naar toe om het te halen en ze had het nog niet klaar... en de dag voor dat ik weg moest ook niet...misschien kan ze geen engels...dus op pad gegaan zoder brief.
Twee weken later zou ik een week naar Corfoe(Griekenland) gaan dus op tijd de schengenverklaring aangevraagd bij de Inspectie voor de gezondheidzorg...een formulier ingevuld en een stempel van de huisarts( dat ging wel vlot) en ruim op tijd opgestuurd.
Ik zou op een maandag vertrekken op donderdag nog geen verklaring bij de post en vrijdag ook niet, dus ik weer de inspectie bellen ,en zei we hebben het al opgestuurd!!?? en een ander zei we hebben 5 weken achterstand... Teleurgesteld, bedroefd
Een mevr. zei u krijgt het maandag, ik zei ik krijg maandag geen post, alleen drukwerk, nou zei ze u kan ook besluiten om die pillen niet mee te nemen Duimen omlaag, fout ik zei nou dan kan ik gelijk naar het ziekenhuis daar... snappen jullie nou zoiets..
Ze zeggen het moet bekendheid krijgen en dan werken ze zo...toen zei er een man nou weet u wat ik mail het door en dan kunt u het alsnog uitprinten en meenemen, nou ik dacht nu gaat het goedkomen..wat denk je stuurd hij het formulier van een ander persoon en dat op vrijdag 5 uur Teleurgesteld, bedroefd
Dus ik ben zonder schengenverklaring op reis gegaan...en toen ik alweer 4 dagen thuis was van de vakantie toen kwam met de post...de schengenverklaring...dus ik wil er maar mee zeggen doe het zeker 6 weken van te voren aanvragen anders heb je het echt niet op tijd .
Ik wens jullie allemaal een prettig weekend toe Groeten Nel.