Onderwerp Re:update na plaatsing nieuwe neuroDinsdag 14 Juli 2009 
DoorJoos
Hoi Fleur,
Dat was zeker een compliment. Ik kijk geregeld op het forum, plaats soms wat en jou berichtjes vielen me altijd op. Als ik dan lees wat je allemaal al hebt gehad en de situatie waarin je nu zit vind ik het heel goed zoals je op het forum op bepaalde dingen reageert. Bedoel je van de verandering van het forum dat het komt omdat er nog maar weinig reakties komen omdat je alleen in kunt loggen als je lid bent? Ik vind dat wel jammer, ik las hier altijd veel, en dan hoefde ik nog niet eens perse te reageren, nu worden er maar weinig berichtjes meer geplaatst.
Tja, en wat toevallig toch dat ik inneens aan jou moest denken toen ik dacht ik moet eigenlijk nodig naar de tandarts, kan het wel, maar kost me zoveel en hoe doet Fleur dat dan. Tjonge jonge zeg wat een toestand allemaal. Ik hoop voor je dat het gaat lukken met die prothese en het niet te lang gaat duren, dit kun je er eigenlijk niet bij hebben!
Wat je zegt klopt wel denk ik wel, de pijnstillers en omdat je je niet goed voelt is een aanslag op je tanden. Zeker als controle/bij houden er bij inschiet. Bij mij was dat in ieder geval zo vorig jaar. Op stel en sprong naar de tandarts, kies trekken, tandarts boos omdat hij me zolang niet had gezien maar toen ik de situatie uitlegde begreep hij het wel. Maar in ieder geval is mijn gebit drastisch achteruitgegaan in deze periode, heb ook niet zo'n sterk gebit maar toch.
Nou ik hoop dat je je snel beter voelt, dat je je nu ondanks alles toch een beetje kunt blijven vermaken en ook een beetje kunt eten en drinken. Veel sterkte!
Groetjes Inez