Onderwerp Re:update na plaatsing nieuwe neuroDinsdag 14 Juli 2009 
DoorFleur1960
hallo inez,

ik vat het op als compliment dat ik me weet te vermaken en met mijn leven kan omgaan (redelijk dan hoor, moet ook nog veel leren)
erg opvallend, je begint over een tandarts, nee dat kan ik niet. afgelopen week naar de kaakchirurg en onder narcose is alles onder getrokken. door de 20 jaar, amper tandartsbezoeken, telkens als het kon ging ik wel, maar ik heb geen sterke tanden. doordat ik nu al zoveel jaren definitief op bed lig kan ik nooit meer. dus breekt er weer wat af, ook medicijngebruik??
dus met ambu naar z'huis. onder narcose vorige week geholpen. kan niet op stoel of tafel liggen, vandaar.
ik ben aan het bijkomen van alles. heb veel drukplekken, prothese paste voor geen meter, tandtechniker aan huis geweest. erg veel pijn en slik me suf aan de pijnstillers, dat kan eigenlijk niet zoveel, maar ik kan het anders niet uithouden.
lang verhaal....over niet passen van prothese en wachten tot het goed gemaakt kan worden i.v.m. hechtingen...te lang dus...

ik weet dat operaties niet altijd datgene brengen wat je hoopt, helaas gebeurt dat.
jammer dat dat jou nu ook is overkomen. je doet er helemaal niets aan en kunt alleen maar gaan proberen te overleven. je te vermaken e.d.

ik dank je voor je berichtje. ik las het pas later, kom hier zelden meer.
volgend jaar stop ik denk ik ook. het forum is helaas niet meer wat het was...

ik wens je sterkte en alle goeds,
groet, fleur