Onderwerp Re:update na plaatsing nieuwe neuroDonderdag 9 Juli 2009 
DoorJoos
Hallo Fleur
Heb al eerder en nu ook net weer jou verhaal gelezen, ik heb er geen woorden voor. Deze week moest ik aan je denken omdat ikzelf er niet aan toe kom om b.v. naar de tandarts te gaan. Ik kan er komen onder begeleiding, maar dit is een dagtaak en weer dagen bijkomen, maar als het echt nodig is kom ik daar. Hoe doe jij dat nou eigenlijk, ik bedoel de tandarts is maar 1 voorbeeld, maar als je een onsteking krijgt ofzo?
Bij mij is vorig jaar een verkeerde en te hoge prothese in mijn rug gezet. Hierdoor zijn de doornuitsteeksels op dat niveau met elkaar vergroeid omdat mijn onderrug in extreem holle positie wordt geduwd. Acheraf bleek ook dat mijn rug al veel te slecht was voor een prothese. Afijn een zware operatie en toen ik deze winter dacht te herstellen hiervan ging het heel snel achteruit. Nu voel ik dat het steeds meer achteruigaat en ik meer beperkt wordt. Langzaam ontglippen steeds meer dingen en ben ik bijna altijd op huis aangewezen.
Maar Fleur ik lees toch steeds met verbazing je verhaal. Ik kan mezelf hier wel in herkennen als het gaat om jezelf te vermaken, thuis, liggend, ik wordt steeds kreatiever. Maar soms kan ik even weg, zomaar even met iemand mee, een klein boodschapje of even neuzen in de drogisterij. Er zijn ook genoeg dagen dat het niet lukt, maar als het gaat voel ik me de koning te rijk. Ik vind het voor jou heel erg dat dit soort kleine dingen niet meer voor jou zijn weggelegd.
Ik wilde je dit zomaar even laten weten.
Groeten Inez