Onderwerp Hoe het met mij gaatMaandag 6 Juli 2009 
DoorA.G. Steemers
Nou wel aardig kan ik zeggen met mijn rug is het nog steeds wel het zelfde dat wel maar ik neem het maar zo het komt. Ben alles aan het uitproberen om te doen zelfs paardrijden en dat gaat wel aardig 1/2 uurtje in de week. Merk dat mijn been spieren er wel sterker van worden.

Ben ook nog terug geweest bij de SMK omdat ik nog steeds heel veel last heb en dat ligt dus aan mijn heup en si gewrichten het is behoorlijk geiriteert allemaal ik kon dan een si blokkade laten doen en een revalidatie progamma om te leren minder te overbelasten meer konden hun niet doen ik mag alles weer met mijn rug doen ik heb alleen beperking meer zit er niet in. En doordat het niet 100% is overbelast het snel. De si blokkade laten doen maar het heeft niet geholpen Duimen omlaag, fout En bij de revalidatie arts geweest ben zwaar overbelast en vooral de heup, bil ,bekken regio ook zenuw beknelling door si gewricht of spieren ??? Hij heeft me weer door gestuurt naar eentje dichter bij omdat zo ver te belastend was eind aug. moet ik naar de andere toe.
Ik hoop daar dus een beetje te leren om minder te overbelasten en verder moet ik het er zo mee doen.
Groetjes van Anja.