Onderwerp baaldagen.....Maandag 4 Mei 2009 
DoorDaantjeboz
hallo allemaal,

Fijn dat er een forum is waar ik even kan spuien, waar ik even mijn frustratie kwijt kan. Ik heb de laatste tijd regelmatig een baaldag. Ik zit nu vanaf begin maart thuis met een zere rug en ik baal....Ik baal van de pijn die ik heb, en ik baal ervan dat ik niet kan doen wat ik wil doen.
In het verleden nam ik een weekje rust, en dan ging het wel weer.....ik nam wel dagelijks pijnmedicatie in, maar dan kon ik tenminste wat doen. Op een gegeven moment kwam de pijn door de medicatie heen. Nu zit ik dus thuis, kan ik niets doen zonder pijn. Ik mag niet meer werken, ik mag niet veel in het huishouden doen. Ik probeer mijn rust te pakken en de pijnmedicatie wordt afgebouwd op eigen verzoek. Ik wil proberen zonder medicatie verder te kunnen, ik wil voelen waar mijn grenzen liggen, maar dat lukt me maar moeilijk. 's Avonds neem ik nog medicatie in en dan kan ik in ieder geval slapen. Het is moeilijk om steeds terug gefloten te worden door pijn. Ik baal ervan dat ik steeds hulp moet vragen, want ik wil het eigenlijk allemaal zelf kunnen. Ik wil anderen niet steeds lastig vallen.

Natuurlijk weet ik dat ik gewoon door moet zetten, ik kom er wel. Ik moet leren met de pijn om te gaan, ik moet leren mijn (nieuwe) grenzen te vinden. Ik moet leren hulp te vragen. Maar het is soms zo moeilijk..... En op die momenten baal ik...... Maar ik kom er wel.......heel langzaam.......

Groetjes,
Esther