Onderwerp intake gehad real healthZaterdag 4 April 2009 
DoorA. Braam
Hoi allemaal

zoals jullie allemaal wisten ben ik gister heen geweest voor een intake gesprek voor die real health programma. Ben eerst bij de psycheloog geweest en het ging weer net als vorig jaar weer van die rare vragen van wat ik doe in de week en in het weekend en hoe ik mij voel en waarom ik bij de wsw werkte en ik zeg ook wel eens dat ik niet oud wil worden denken ze dat ik mij zelf wil wat gaan aan doen terwijl dat niet de bedoeling is, zelf mijn ouders weten het wel dat ik dit zeg en ja gebruik wel medicijnen en ja je moet bijna je hele prive leven vertellen aan dat mens ik vond het maar niks, had mijn vader mee genomen maar mocht niet binnen blijven omdat het om mij ging nou mijn vader wilde gewoon niks zeggen alleen maar luisteren omdat het vorige keer ook al zo raar ging maar ja gelukkig ben ik daar van af. De volgende vroeg eerst weer wat die vorige mij allemaal vroeg ja waarom weet ik niet dus een beetje vertel wat ik nog wist, je krijgt zoveel informatie dat je niet alles zomaar weer uit je mouw gooit, en ook zij wilde weer weten wat ik deed in het weekend of midden in de week. En ze leggen uit wat het een beetje in houd. Nou ik denk dat je veel moet praten met iemand en ze gaan je leren stapje voor stapje zeg zomaar een voorbeeldje fietsen, ik fiets niet omdat ik niet goed kan zitten en daar kunnen ze mij dan helpen stapje voor stapje weer te fietsen en van een klein eindje tot zo lang je kunt volhouden. En ze gaan oefenenen om je rug spieren te versterken je mag best voor over buigen om wat te pakken je hoeft niet door de knieeen ook een voorbeeld. En moest nog een paar oefeningen doen eerst tien meter lopen 5 minuten lang en als het niet ging mocht ik stoppen, ik zei ja hier is het vlak maar als je buiten loopt met de hond of waar dan ook is het niet vlak dus hier gaat het gemakkelijr dan buiten, later moest ik op een stoel zitten en weer omhoog zonder je armen te gebruiken 1 minuut lang, de volgende was een trap op lopen van 13 treden 5 minuten lang en als die om waren moest ik stoppen en ging ze de trap treden tellen en toen kon ik naar huis, het heeft ongeveer 1,5 of ietjes meer geduurd. Ze zeiden er bij dat het een zwaar programma is en je mag in die weken geen verjaardag of een bruiloft of wat dan ook hebben. En in de avond mag je geen bezoek ontvangen. Ik zie wel wat er komen gaat. Ik hoor volgende week of ik mee mag doen of niet dus wel spannend of ik in aanmerking kom. Mijn gevoel zegt van niet, maar ik hoor het wel en jullie ook wel.

Gr annet