Onderwerp Te laat!Donderdag 2 April 2009 
DoorSkye
Zoals jullie misschien nog wel weten (anders kun je het hele verhaal teruglezen in mijn profiel) zijn wij al lange tijd
op zoek naar een oplossing voor de thoracale hernia's. Met name die op het niveau Th7-8 geeft mij heel veel problemen! Door allerlei factoren: complexiteit van de problemen door de gehele wervelkolom, maar vooral ook factoren die buiten ons liggen, liet het nemen van de beslissing 'wel of niet opereren' steeds op zich wachten!

Vorige week kregen wij te horen, dat waarschijnlijk door de langdurige compressie er blijvende schade aan het zenuwstelsel (ruggenmerg en zenuwwortel(s) is ontstaan. Een invasieve operatie zal hier naar alle waarschijnlijkheid
geen verbetering meer in kunnen brengen!?

Het komt er dus kort gezegd op neer, dat na ruim drie jaar een operatie te laat komt!

Dit kwam als een enorme schok, kan ik jullie vertellen, want juist vanwege de blijvende schade in het ruggenmerg (=myelumlaesie) hoog in mijn nek, wilden wij dit op een ander niveau voorkomen! Dat is dus helaas niet gelukt!

Meer achtergrondinformatie over wat er het laatste jaar zoal gebeurd is, kun je lezen in mijn profiel, dat tot nu toe is bijgewerkt.

Teleurgesteld, bedroefd Skye