Onderwerp uitslag van de neuroloogWoensdag 1 April 2009 
DoorNoelle
Hallo,

Om mijn verhaal hier af te ronden,
ben hier nog zelden te vinden maar heb wel vermeld dat de dokter nog aan het uitzoeken is waar nu eigenlijk mijn oververmoeidheid,uitval spierkrachtvermindering en pijn vandaan komen.
Typ ik hier de uitslag van de neuroloog die mij met allerlei testen en mri's binnenste buiten heeft gekeerd,

Mijn rugwervels hebben een soort haakjes,wat duidt op een versleten rug,
Daarbij zijn mijn kraakbeen en dus ook mijn tussenwervelschijven heel erg slecht,
Volgens de neuroloog is dit een erfelijke kwestie,
het schijnt vaak bij Aziatische personen voor te komen (ik ben een kaaskop) je mist één of ander gen waardoor dit komt.

Uitzoeken en testen op mijn kinderen heeft geen zin want een medicijn of oplossing is hier niet voor te vinden.
Mijn jongste zoon heeft al rugproblemen,ben bang dat hij toch echt familie van mij is Teleurgesteld, bedroefd

ook heb ik onstekingen in mijn rug maar dit schijnt wel vaker voor te komen bij een versleten rug,
ik heb er wel ontstekingsremmers voor gekregen.

De vermoeidheid en overal pijn komen door de wervels die tegen mijn ruggemerg en zenuwen aandrukken,
want ik voel gek genoeg niet eens zoveel pijn aan mijn rug zelf,des te meer op andere delen in mijn lichaam.
vooral branden en prikkelen langs mijn ruggegraat.
opereren heeft geen zin omdat ik dan eigenlijk een nieuwe rug moet en dat kan niet natuurlijk,
was het maar zo'n feest.

De uitval en krachtverlies is een teken dat mijn zenuwen overprikkelt zijn.

De neuroloog vond een neurostimulator wel een goed idee voor mijn rug,
maar het overvalt mij nogal en ik wil daar eerst meer over weten,

Volgende week ga ik naar de pijnpoli en dan gaan we bespreken wat de mogelijkheden zijn,
misschien andere medicijnen of een paar blokkade's ?
Moeten we allemaal nog uit zoeken.

Helaas ben ik niet zo vaak meer op dit forum,
vond het vroeger wel leuk,maar nu is het zo rustig geworden, dus zit ik net als anderen vaker op Hyves.
Misschien zien we elkaar daar wel weer of als iemand mij iets wil vragen,beter even prive mailen. Knipoog

Beste met iedereen ,lekker naar buiten ,het zonnetje schijnt en is goed voor onze botjes Duimen omhoog, goed

liefs Angelique