Onderwerp smk eindelijk terug gebeldDonderdag 26 Maart 2009 
DoorSaskia v
hallo allemaal,

hier dan eindelijk het berichtje dat de consulente van het pijnteam mij heeft terug gebeld.
zoals velen weten heb ik meerder malen naar hun gebeld maar werd steeds niet terug gebeld.
vorige week had ik haar ook al even aan de telefoon maar was ze nog niets wijzer dus vandaar dat ik het niet gemeld heb.

had gisteren ook weer gebeld, was ze op de ok bezig en zou me laat in de middag terug bellen maar dat is dus helaas niet gelukt.
vanmorgen om iets voor 9 00 uur belde ze al.
ze had nu eindelijk het rapport gekregen van de psychologe, daar was het wachten dus op.
hierna heeft ze de anestesist hierover aan gesproken en die gaf aan dat ik er zeker klaar voor ben om door te gaan.
helaas heeft de anestesist in april drie weken vakantie.
de consulente kan pas weer inplannen vanaf 15 mei.
we krijgen dus nog weer een afspraak met de anestesist en haar(of haar collega) om alles te bespreken en alles in gang te zetten.
helaas dus wel weer weken wachten maar weet nu wel dat alles compleet is, behalve het telefonisch consult van dr pavlov dat nergens terug te vinden is ( hij is met pensioen).
ze geloven me wel op mijn woord dat ik hem aan de telefoon heb gehad en dat hij geen operatie meer ziet zitten.

baal natuurlijk weer gigantisch en het wil al de hele week niet.
vandaag zo min mogelijk doen en mijn rust pakken. morgen zien we wel weer verder.
groetjes saskia