Onderwerp Re:mri van mijn nek gehadZaterdag 14 Maart 2009 
DoorNel vink
Hoi Angelique wat een tobberijen he ik vind het vervelend dat je van het een in het ander valt Teleurgesteld, bedroefd ik heb nu weer een blaasontsteking plaste bloed met stolsels erbij, belde ik de huisarts en ze zei waarom bel je nu? ze waren bijna klaar voor die dag.. ik zei omdat het net is gebeurt natuurlijk, weet je wat ze zei???? DAN KOM JE MORGEN MAAR nou toen waren de rapen gaar ik zei je kunt of een recept naar de apotheek faxen of je laat me met de urine komen of je zeg me even naar welke GOEDE arts ik kan gaan.
Je geloofd toch zeker niet dat ik hier de nacht mee ingaat weet je hoeveel pijn dit doe elke 5 min. naar de w c en trekt tot mijn toppen van mijn vingers en tenen toe, nou ze heeft de makkelijkste weg genomen en een recept naaar de apotheek gefaxt.
Lekkere huisarts he? ik zit echt met een probleen dat mijn eigen huisarts gestopt is die had ik 23 jaar en wist alles van mij....ik ga hier wel even over praten en denk erover om van huisarts te veranderen. Maar ik bedoel maar elke keer wat anders die val...toen die gewrichten (en nog) en nu weer blaasontsteking, net een geriatrische patient Verrast maar ja we gaan weer vrolijk verder Knipoog Groetjes Nel.