Onderwerp Re:Ongeluk.Zaterdag 28 Februari 2009 
DoorNel vink
Hoi Sofie, nou ik heb inmiddels uitslag van mijn bloedonderzoek ,alles was goed alleen mijn bezinksel was te hoog!!?? had net een verkoudheid achter de rug dus ga er maar van uit dat het dat is, en die donkere ontlasting is een maag darm virus.... dus dat valt allemaal gelukkig mee, en de draaiers in mijnhoofd worden minder en als ik er eern krijg is het ook niet meer zo erg, dus hoop dat het nu de goed kant weer wat op mag gaan, heb wel erge last van mijn gewrichten iemand gaf me een hand en ik gilde het uit, schrok er zelf van zo n pijn doen ze , s morgens erg dikke vingers en als ik in een warm bad gaat wordt de pijn minder en die plaspil zorgt ervoor dat het minder dik is maar ben er toch niet over tevreden , maar die vervangende huisarts vind ik niets ze zegt maar wat ,eerst zeg ik dat ik geopereerd ben aan mijn rug, en een week later onderzoekt ze me en dan zegt ze Zo ho wat een lidteken waar is dat van , dus ze leest ook mijn gegevens niet , ik ga echt niet meer naar haar toe, ik heb ook vrijdag de assistente gebeld voor de uitslag,nou fijn weekend hoor Groetjes Nel.