Onderwerp Re:Afbouwen medicijnenDinsdag 24 Februari 2009 
DoorSkye
Hallo Marja,

Wat leuk dat je aan mij hebt gedacht!

Ik lees dat jij je vraagt of iemand weet hoe het met mij gaat, maar eigenlijk weet ik dat zelf niet eens zo goed te beantwoorden.

Wanneer jij je afvraagd of het mij gelukt is om de Oxycontin af te bouwen, dan kan ik alleen maar zeggen: NEE helaas niet! Aan mijn doorzettingsvermogen heeft het zeker niet gelegen! Teleurgesteld, bedroefd

Afgelopen september is geprobeerd om mbv Nucleoplasty twee van de vier hernia's te doen inkrimpen. Aanvankelijk zag het er na een controle Mri veelbelovend uit, maar helaas was de vreugde van korte duur! Al bij het afbouwen van de medicatie (was geen feest door alle afkickverschijnselen) kwamen de oude pijnen alweer wat terug, maar ik wilde toch doorzetten, zodat ik echt goed zou kunnen aangeven hoe het nu werkelijk met de pijnklachten gesteld was! Helaas heb ik het afbouwen begin januari moeten stopzetten, want de pijnklachten waren weer in hun volle hevigheid terug!

Op de in oktober gemaakte totale Mri werd gezien, dat er sprake is van een zeer uitgebreide discopathie: bijna geen enkele tussenwervelschijf is nog 'gezond'!

Binnenkort wordt er een nieuwe thoracale Mri gemaakt ivm aanhoudende hevige pijnen aan de linker en rechterzijde! Na vier jaar is het dus nog steeds afwachten en heel veel geduld hebben!

Groet, Skye