Onderwerp Re:real health programmaDonderdag 19 Februari 2009 
DoorDaniella
hoi,

ik zou ook naar Real health gaan voor revalidatie, tenminste dat dacht ik. nu blijkt het eigenlijk dat dit een
heel ander soort programma is. ik kreeg een heel dik boekwerk met vragen die ik allemaal moet invullen,
heb het doorgelezen en toen bleek dat het vooral psygologische vragen waren, zoals, voel je wel eens schuldig enzo. door de vraagstellingen werd ik ook een beetje boos, omdat dit dus niets met het leren omgaan met je handicap ging, maar alleen leren omgaan met de pijn. ik heb zelf al eens zón cursus bij mij in de stad gehad, en heb daar veel aan gehad. nu heb ik via de huisarts maar een aanvraag gedaan voor een ergotherapeut, denk dat dat voor mij beter is.

als ik jou zo hoor, nemen ze je inderdaad niet zo serieus, dat gevoel had ik ook. het is een soort gevoel alsof ze willen zeggen, het zit tussen je oren en wij gaan dat even veranderen. terwijl wij meer gebaat zijn bij, wat kan ik doen, wat kan ik beter niet doen, wat kan ik verwachten als ik mezelf een keertje laat gaan, welke hulpmiddelen zijn voor mij handig enz.

hoop dat je hierwat aan hebt.

groetjes,

daniella