Onderwerp real health programmaDonderdag 19 Februari 2009 
DoorA. Braam
hoi allemaal
Ik weet niet wat jullie er van denken maar ze zijn daar bij die programma harstikke gek. We hadden afgesproken dat wij nu via de telefoon alles zullen regelen als ik nog wilde en ja heb mij opgegeven en ze belden dus vandaag en nee het kon niet via de telefoon en de eerste vraag was weet je nog wat er die dag gezegd is ja wat een vraag ik zei dat ik kwaad was om dat ik van ver kom en er maar nog niet eens 20 miinuten heb gezeten ik zei dat het voor revalideren was en ja werd weer kwaad en ik zie ja we zullen de intake toch telefonisch doen niet dat kon niet want ze dacht dat ik toch niet in aanmerking zal komen voor een groeprevalidatie maar een revalidatie alleen. Ik had het gevoel dat ze dacht dat ik geestelijk niet goed was en dat ik gek ben dat gevoel had ik. Maar ja toch maar weer een afspraak gemaakt en moet nu 3 april heen voor die afspraak met de duidelijkheid dat ik alles krijg anders kom ik niet. Ik weet niet of er mensen zijn die er al zijn geweest maar ik vind ze niet vakkundig genoeg en ze lezen de papieren die ik toen heb ingevuld helemaal niet goed. Met die stomme vragen waarom werk je bij de wsw enz. Graag zou ik van mensen willen weten die deze programma hebben gevold en wat ze hadden en of zo ooit zijn geopereerd en hoe vaak daar ben ik wel nieuwsgierig na. ik hoor het wel. Ben het nu helemaal beu van dan real health.

grannet