Onderwerp psycholoog geweest smkMaandag 26 Januari 2009 
DoorSaskia v
hallo allemaal,
kleine update van mij.
heb nog niet al teveel geschreven dit jaar omdat het niet lekker gaat, veel zkh bezoeken heb gehad en even wachtte om alles in 1 keer te melden.
heb eind 2008 nieuwe medicatie, cymbalta, gekregen ipv de lyrica. deze lijkt wat beter te helpen. ben er nu aan gewend en de bijverschijnselen vallen nu wel mee.
gesprek gehad weer in zwolle met de anestesist. wilde doorgestuurd worden naar het pijnteam van het smk en dat gebeurde uiteindelijk ook.
gesprek gehad met de anestesist, dr vonhogen, van het smk.
hij begreep heel goed dat ik door de vele meningen en verschillende behandelingen het niet meer zag zitten en rust nodig heb en als het lukt een goede oplossing te zoeken in 1 zkh.
over dat de neuro niet goed werkt zei hij: als de tinteling van de neuro niet meer op dezelfde plek zit als op de OK en niet meer goed te krijgen is dan is de electrode echt wel verschoven ook al kun je dat op de foto's die gemaakt zijn niet zien.
dit was weer een bevestiging voor mij dat ik het bij het goede eind heb.
dit word dus geprobeerd maar weet daar nog geen datum van.
de opties voor daarna, als het wel of niet lukt om te verschuiven, zijn al wel besproken maar vertel ik liever nog niet om misverstanden tegen te gaan. eerst maar afwachten of het lukt en dan zien we verder.
deze anestesist had heel goed door dat ik niet meer verder wilde in zwolle en ik blijf dus volledig onder behandeling van het smk.
wederom weer de pijnlijsten gekregen om in te vullen en ook al een opname formulier ingevuld

doordat het niet lekker gaat en ik door de bomen het bos niet meer zag een gesprek gekregen met de psychologe hermien slot.
deze afgelopen vrijdag gehad en het was een goed gesprek.
de gehele geschiedenis verteld vanaf mijn zwangerschap toen het begonnen is, 8 jaar inmiddels, met alle operaties,behandelingen,medicatie,tegenslagen etc. ( gehele staat onder mijn naam als je het wil weten)
ze kon heel goed voorstellen dat ik in een grote dip zat en het even niet meer zie zitten.
allerlei tips meegekregen en ik hoef op zich niet bij haar terug te komen omdat we zelf nu heel veel actie hebben ondernomen om alles weer op de rit te krijgen en het gezin bij te laten staan door vele instanties.
mocht ik het nodig vinden dan kan ik haar natuurlijk altijd bellen.

ook al met het hele gezin een gesprek gehad bij de mental coach van mijn mans werk die heel goed verliep en we nu samen weer verder kunnen.
ze blijft ons begeleiden zolang dat nodig is en haar kunnen we ook altijd om hulp en advies vragen.
voor onze dochter was dit heel goed want die zit er heel erg mee dat mama niet veel met haar kan, papa altijd maar druk is en zij zich veel uit in boosheid.
ze heeft nu opdrachten en tips meegekregen om ermee te leren omgaan en de boosheid kwijt te kunnen.
op school weten ze er nu ook van en ze word daar dus ook zoveel mogelijk begeleid.

nu dus afwachten hoe het verder gaat verlopen en wanneer ik de oproep ga krijgen.
groetjes saskia