Onderwerp Ongeluk.Maandag 19 Januari 2009 
DoorNel vink
Hallo allemaal ,ik begin weer een beetje op te knappen ,maar ik heb 5 januari een ongeluk met de fiets gehad.
Ik wilde een bocht maken en toen voelde ik me wegglijden, en toen ik weer bij mijn positieven kwam zag ik allemaal benen om mij heen en een grote bloedvlek, een mevr. zei tegen me dat ik hard op mijn hoofd was gevallen en wilde me aan de praat houden maar dat lukte niet ,later toen ik weer bijkwam was er een nog grotere bloedvlek.
Ik dacht dat zal toch niet allemaal van mij zijn?
en het stelde me gerust dat er mensen om mij heen stonden ,ik had zoiets van..dan zal er wel hulp komen, en ik wachtte op de sirene van de ambulance.. die ik niet hoorde ik zat toen ik bijkwam naast de chaufeur ik aluminiumfolie verpakt en allemaal bloed, ik had niet eens in de gaten waar dat vandaan kwam.
Ze hebben me naar de huisartsenpost gebracht en die hebben een gat in mijn hoodf behandeld en thuis gebracht!!?? Heel raar eigenlijk he als je zolang buiten kennis geweest ben.
De man die mijn fiets kwam brengen die zei dat ik zeker een kwartier in de kou gelegen had en niet aanspreekbaar was.
Het gebeurde op maandag ochtend om een uur of 11.
Dinsdag avond kon ik het niet meer uithouden van de hhfdpijn en kotsen met een lege mag. ze zeiden dat ik een forse hersenschudding had, ik wist trouwens niet dat ik zoveel hersens had Knipoog affij s a vonds een spoearts en die was erg boos dat ze geen foto hebben laten maken , en die hoofdpijn Teleurgesteld, bedroefd oxycontin deed niets als ik extra nam.
die arts gaf me zetpillen voor de misselijk heid en een injectie diclofenac en valium voor mijn nekspieren ,en binnen 10 min. zakte het ,toen gingen de artsen pas weg ,het waren er 2.
Sindsdien ben ik bedpatient, vanaf zaterdag ben ik er ook af en toe uit maar dan krijg ik al weer snel hoofdpijn.
Met mijn rug gaat het naar omstandigheden niet slecht, alleen jammer dat de fysiofitniss en zwemmen nu even van de baan is.
Dus het nieuwe jaar is voor mij niet zo goed begonnen.
allemaal de Groeten Nel.