Onderwerp Re:dit is toch niet het voorland van het forum??Dinsdag 6 Januari 2009 
DoorFleur1960
hoi trudy,
ik heb iets ondernomen, afwachten....

ik ben ook jaren geleden een tijd op een ander forum geweest en heb het een paar maanden geleden weer opgezocht. het bevalt me prima. ik ga geen namen noemen en reclame maken, dat is niet correct.
op dat forum is alles bespreekbaar. een ziekte die de meeste mensen hebben. (geen rugproblemen dus)
over de slaapmiddelen die niet meer vergoed worden, iets wat gebeurd bij iemand, aanpassingen voor mensen, er is zoveel interesse in elkaar en vooral veel respect....je gaat er letterlijk af, heb ik een keer bij iemand gemerkt bij niet geschikt gedrag.
soms ook( te)veel van wat minder interessante zaken, maar dat vindt een ander wel weer fijn, dat past meer bij diegene haar situatie als de mijne.
is hier bijv. besproken dat de slaap en ontspannende middelen uit het ziektekostenpakket zijn gehaald sinds 1 jan. dat je dus alles zelf moet betalen. ik geloof niet dat ik er iets over gelezen heb. of heb ik het fout?
dit hoort hier toch thuis!
waar het op neerkomt, er wordt daar wel werkelijk van alles besproken.
het is wel een site die niet bij zoveel van de mensen van deze site past qua situatie, maar gelukkig wel bij de mijne.

maar ik denk dat jij je ook wel vermaakt. als men wil is er bij jou zoveel duidelijk.
heb jij weleens reclame gemaakt buiten datgene wat iedereen zou kunnen lezen?
ik hoop op een verandering zoals in mijn eerste zin...de tijd zal het leren.... Knipoog
dit item heeft nogal wat teweeggebracht en dat kan toch niet fout zijn?
groet, fleur