Onderwerp pijnpoli smk geweestZondag 21 December 2008 
DoorSaskia v
hallo allemaal,
ben vrijdag naar de pijnpoli in nijmegen geweest bij Dr Vonhogen.
een heel goed en verhelderend gesprek gehad.
eerst de gehele rug geschiedenis in het kort verteld en wat er allemaal aan operaties,behandelingen en medicatie gedaan is in zwolle.

de afspraak is nu dat ik geheel in behandeling kom bij het smk en niet meer terug ga naar zwolle omdat ik dat zelf niet meer zie zitten.
ga eerst met een psycholoog van hun praten om alles weer in de juiste contex te krijgen en hoe dan verder.
een collega van Dr Vonhogen gaat eerst proberen om de electrode van de neurostimulator weer goed op de plek te krijgen want hij denkt dus ook dat deze verschoven is omdat de stimulatie op de OK wel goed is geweest voor het been.
dit eerst afwachten en daarna gaan we verder bespreken hoe het zal gaan.

nog wel even langs orthopedie geweest maar Dr Pavlov was niet aanwezig dus moet maandag even zijn secretaresse bellen om te kijken wat zijn mening is over de uitslag van de discografie.

krijg weer allerlei vragenlijsten toegestuurd om in te vullen en terug te sturen.
heb dit een half jaar geleden ook al wel gedaan maar er is zoveel veranderd en de pijn verergerd doordat de neurostimulator niet goed meer werkt en Dr Vonhogen wil een zo recent mogelijk beeld hebben.

krijg vanzelf afspraken thuis gestuurd.
er is niet gezegd op wat voor termijn ik dit allemaal kan verwachten.

dit in het kort hoe het gegaan is.
ben kapot, veel pijn en in mijn hoofd maalt weer van alles.
moet alles even verwerken en een plek geven.

wens iedereen via deze weg goede feestdagen en een zo goed en pijnloos mogelijk 2009.
voor degene die na 1 januari hier niet meer zal zijn wens ik alle goeds en bedank ik voor de steun en begrip die ik gehad heb.
ik blijf wel op het forum en een ieder kan me ook via de mail bereiken.
liefs en groetjes saskia